پول بیشتر لزوماً به معنای بهتر بودن عطر نیست. برخی از محبوب ترین عطرهای صد سال گذشته فرمول های نسبتا ارزانی بودند.
ممکن است در ادکلن خنک شیرین مردانه مواد اولیه گران قیمت را مخلوط کرده و در نهایت با یک آشفتگی بدبو مواجه شوید.
یکی از بزرگترین محرک های قیمت، میزان کنسانتره روغن عطر یک عطر است. اگرچه، اغلب چیزی که در نهایت برای آن هزینه می کنید، هزینه بازاریابی و تصویر مرتبط با یک نام تجاری است نه هزینه مواد خام تشکیل دهنده عطر.
برندهای بزرگ عطرها و ادکلن شیرین زنانه تولید می کنند که بخشی علمی و بخشی بازاریابی است. آنها حسی آشنا به همه عطرهایشان دارند.
به عنوان مثال، عطرهای رالف لورن برای داشتن خانواده ای از رایحه های آشنا ساخته می شوند.
اگر یک دهه است که از آن استفاده کرده اید، جدیدترین عطرهای پولو احساس راحتی می کنند، حتی اگر آن رایحه ای که شما به آن عادت کرده اید نباشد.
عطرهای Niche از مواد گرانتر و کیفیتتر معمولاً ساخته میشوند. اینها عطرهایی هستند که توسط هنرمندان صنعت ایجاد شده اند و برای مشتری انتخابی تری ساخته شده اند که مایل به پوشیدن لباسی متمایز یا منحصر به فرد است.
این عطرها همیشه جذابیت جهانی یک عطر طراح را نخواهند داشت. در عوض، آنها می پذیرند که همه عطرهای تند آنها را دوست ندارند.
آنها توسط علاقه مندان به عطر و ادکلن گرم زنانه که می خواهند مرزها را جابجا کنند، به دنبال آنها هستند. آنها معمولاً بیش از 50 دلار قیمت دارند و می توانند به چند صد دلار نیز برسند.
مطالعات علمی نشان می دهد که یک مرد می تواند به طور طبیعی ادکلنی را انتخاب کند که با رایحه طبیعی بدنش بهترین عملکرد را دارد.
بگذارید روی این نکته تاکید کنم: شما بهترین کسی هستید که می توانید تشخیص دهید کدام عطر و ادکلن زنانه مناسب شماست.
اجازه ندهید دیگران برای شما انتخاب کنند دلیلی وجود دارد که رایحه های هدیه سال ها بدون استفاده می مانند.
در عوض، از نظرات دیگران برای تقویت یا زیر سوال بردن تصمیم خود استفاده کنید. فقط اگر چند نفر به شما بگویند که بوی شما کم است یا انتخاب ضعیفی دارید، باید چیز دیگری را امتحان کنید.
همچنین کورکورانه خرید نکنید، یعنی زمانی که به توصیه شخصی یک ادکلن خریداری می کنید بدون اینکه خودتان آن را امتحان کنید.
- منابع:
- تبلیغات: