Orient Bell Limited کریسمس 2018 را با دادن فرصتی به رهبران صنعت تولید کاشی سرامیک سه بعدی برای بابانوئل شدن سپری کرد.
با درک عمیق نیاز روزافزون به آموزش با کیفیت در کشورمان، Orient Bell Limited، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در کشور است.
این فرد کاشی آموزشی را نوآوری کرده است.
فکر پشت این موضوع پس از مشاهده وضعیت زیرساخت های ارائه شده در یک مدرسه دولتی واقع در نزدیکی کارخانه این شرکت در تیل بیگمپور، اوتار پرادش ایجاد شد.
این امر نیاز فعلی شرکت را برای ارائه آموزش با کیفیت به کودکان و ایجاد رسانه ای برای یادگیری تعاملی برانگیخت.
با وجود 1.6 میلیون مدرسه در هند و از این پیشرفتها تنها در 1-2 میلیون از آنها، Orient Bell Limited در انجام سهم خود برای بهبود وضعیت مصمم بود.
مفهوم پشت کمپین “بابانوئل باش” این بود که با این رهبران صنعت ارتباط برقرار کند تا مدرسه ای را به انتخاب خود معرفی کنند که در آن می خواهند Orient Bell Limited مدرسه را با کاشی های آموزشی بازسازی کند.
آنها از تمام نقاط کشور نامزد دریافت کردند و هیئت محترم داوران داخلی و خارجی از بین مدارس نامزد شده انتخاب شدند تا حداکثر تأثیر را بر دانش آموزان داشته باشند.
سید سلطان احمد به همراه آرادانا آگاروال داوران این رویداد بودند و تجربه و تخصص فوق العاده ای در بخش آموزش دارند.
سید سلطان احمد مدیر عامل LXL Ideas است که با کاشی سرامیک پذیرایی محتوای آموزشی برای دانش آموزان تولید می کند.
سلطان و آرادهانا با هم تصمیم گرفتند که راجکیا جوبیلی اینتر کالج، لاکنو، یک ساختمان مدرسه میراثی که در سال 1886 تأسیس شد، به عنوان بخشی از این کمپین بازسازی شود.
مدرسه نیاز به نوسازی با کاشی آشپزخانه دارد و Orient Bell Limited قصد دارد با کاشی های آموزشی خود دوباره به آن زندگی کند.
Orient Bell Limited اذعان دارد که آموزش ستون فقرات جامعه ما است و هر کودک باید به آموزش با کیفیت دسترسی داشته باشد.
به گفته آقای آدیتیا گوپتا، مدیر عامل شرکت Orient Bell Limited، «آینده و ایمان کشور ما در دستان نسل آینده است. آنها کاتالیزورهای تغییر هستند و از این رو، ارائه بالاترین کیفیت آموزش در دسترس برای آنها بسیار مهم است.
نیاز به ایجاد اشتیاق برای یادگیری و تعاملی تر کردن آن به جای روزمره و معمولی وجود دارد.
- منابع:
- تبلیغات: